Autore: Smartweigh-Pesatore multitesta
Weighers multihead cumplettamente automaticu sò stati in serviziu da circa 1966. Molti usi di tali scale sò sottumessi à e lege Chinese in quantu à i pesi netti minimu è mediu. I pruduttori chì vendenu merchenzie preimballate cù una tolleranza uniforme di pesu nettu à u mercatu di l'utilizatori finali anu da assicurà chì e merchenzie investite in a circulazione di merchenzie ùn sò micca menu di un certu valore di tolleranza.
Dopu stu standard hè in ultimamente l'obbligazione di u fabricatore di tali prepackages. In ordine per rispettà megliu e pulitiche di pre-packaging è rigulamenti, parechji paesi intornu à u mondu ancu bisognu di mantenimentu regulare di l'attrezzatura di misurazione utilizata in stu equipamentu di pruduzzione è di fabricazione (pesatore multihead automaticu) (chjamatu in Europa).“Certificazione”). In i paesi di l'UE, l'Ucraina è u Giappone, e lege è i rigulamenti di sta regione, in più di a promozione di vendita è di cummercializazione anticipata è di l'ispezione puntuale in situ (verificazione è recalibrazione), stipulanu ancu chì stu tipu di pesatore multitesta porta a verificazione formale. , cunfirmendu chì u nostru paese urganisazione Identità (cum'è PTB, NMI, etc.).
) in l'esperimenti passati basamente cunfirmatu a precisione di misurazione di strumenti cumunimenti utilizati. (Paesi di l'UE: Politiche è regulamenti MID). A verificazione formale hè un prerequisite per a consegna sottu standard di fabricazione specifichi o ricalibration di u pesatore multihead completamente automaticu in u locu.
verificazione md5. Elementi per esse pisatu pò esse cumpunenti liquidu, pulverulente, o solidi chì ponu avè un numeru infinitu di diversi valori di pesu netu. Tuttavia, certi prudutti includenu un numeru tutale relativamente limitatu di parti chì i pesi netti individuali sò cunnisciuti in una certa misura.
Cusì, solu un numeru limitatu di valori di pesu netu hè presuntu per esse paragunatu (in teoria) per questa mercanzia. In particulare, ci hè una bona chance chì solu una o più di e parti mancanti seranu ricurdati, chì farà u pacchettu finali menu detallatu. U compitu di ogni ghjornu di u pesatore multihead dinamicu cumplettamente automaticu hè di verificà a coherenza di e merchenzie è di caccià e merchenzie non dettagliate da u prucessu di trasfurmazioni cù una precisione abbastanza di fiducia di misurazione.
A manipulazione di a cunsistenza pò esse aduprata micca solu per l'imballazione individuale, ma ancu per l'imballu finali di a linea di produzzione, cum'è i cartoni. Gestione di a qualità. Un altru compitu di ogni ghjornu hè a gestione di qualità puramente interna, in quale l'errori in u pesu netu generale di destinazione (troppu pisanti o troppu ligeri) indicanu una fabricazione incorrecta, cum'è a manipulazione di u pesu netu di un casting, da quale u pesu netu pò dì s'ellu ci hè. hè ogni shrinkage (bolle d'aria interna), chì impone chì a parte cuntrullata sia eliminata.
categurizà. In l'applicazioni sopra citate, a categurizazione hè ancu appiicata, ma solu per u bonu o u male, certi pesi sò accettati o rifiutati. Comu ognunu sapi, una altra applicazione hè a classificazione in u sensu propiu di l'assignazione di tipu.
In generale, parechji alimentatori cuntinui sò aduprati per alimentà commodities di diversi livelli di pesu netu in diversi passaggi sicuri o navi di cullizzioni, è allora tali passaggi sicuri o navi di cullizzioni includenu solu merchenzie chì u pesu nettu hè in a categuria di pesu netu definita prima. Per esempiu, u containeru di cullizzioni 2 include articuli cù un pesu netu trà 100 grammi è 120 grammi, u containeru di cullezzione 2 include solu articuli cù un pesu netu trà 120 grammi è 140 grammi, etc. Lifting of the canning and seasoning process (Trend Control Board) Un altru compitu di ogni ghjornu di u pesatore multihead completamente automaticu hè di manipulà attivamente u prucessu di canning.
Per dissi, u compitu di ogni ghjornu di u pannellu di cuntrollu di tendenza di u sviluppu di u pesatore multitesta cumplettamente automaticu hè di dannà u canning upstream è downstream, taglio laser o slicing di u pesatore multihead completamente automaticu secondu u signale di dati di manipulazione relative, in modu à ottene u valore di u pesu netu definitu cum'è u pesu nettu generale di destinazione. , è mantene u più stabile pussibule. Cusì, i risultati di pesatura seranu valutati relativamente. In u risultatu di a valutazione, u signale di dati di manipulazione (variabile di manipulazione) hè imbuttatu per aghjustà u modulu di ricarica.
Inserite i parametri principali per determinà u tipu di qualificazione è e caratteristiche di cuntrollu. Questu deve esse incorporatu à e caratteristiche di l'equipaggiu di canning per esse operatu. I paràmetri principali“Target”Definisce u pesu nettu generale di destinazione chì deve esse mantinutu.
Autore: Smartweigh-Produttori di pesatori multitesta
Autore: Smartweigh-Pesatore lineare
Autore: Smartweigh-Macchina d'imballaggio per pesatore lineare
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio multitesta di pesatura
Autore: Smartweigh-Tray Denester
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio a conchiglia
Autore: Smartweigh-Pesatore cumminatu
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio Doypack
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricati
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio rotativa
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio verticale
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio VFFS

Dritti d'autore © Guangdong Smartweigh Packaging Machinery Co., Ltd. | Tutti i diritti riservati