Autore: Smartweigh-Pesatore multitesta
Pesari multihead automaticu sò appena cuminciatu à esse furnitu da 1965. Parechje appricazzioni di stu tipu di l'elettronica sò regulati da liggi è rigulamenti in u mo paese nantu à pesi netti minimu è mediu. L'operatori chì vendenu prudutti preimballati cù un pesu netu di valori d'errore uniformi à l'utilizatori finali anu da assicurà chì i prudutti spessu necessarii in a distribuzione di fondi ùn sò micca usati in imprese di circulazione di merci. menu di qualchì valore di errore. Dopu à sta specificazione hè ultimamente a rispunsabilità di u fabricatore di tali prepackages.
In modu di megliu cunfurmà cù e so propria lege è rigulamenti, parechji paesi in u mondu anu ancu bisognu di mantenimentu regulare di l'equipaggiu di misurazione (balance) utilizatu per stu tipu di machini è attrezzature di pruduzzione è trasfurmazioni (chjamatu in Europa).“verificate”). In più di l'entrata iniziale di u mercatu è l'ispezione immediata in u locu (certificazione, recalibration), in i Stati membri di l'UE, in Russia è in Giappone, e lege è i rigulamenti di tali regioni necessitanu ancu a certificazione di u metudu di tali strumenti di prova (pesatori multitesta). U metudu cunfirma chì a maiò parte di a precisione di misurazione di l'instrumenti è l'equipaggiu cumunimenti usati sò stati determinati in l'ispezione precedente da l'agenzii di ricunniscenza (cum'è PTB, NMI, etc.) in u mo paese. (Stati membri di l'UE: Control MID) L'annunziu per determinà s'ellu si deve furnisce in cunfurmità cù e specificazioni speciali di produzzione è di trasfurmazioni o di riajustà a pesa multihead in situ hè un prerequisite.
Certificatu MD5. I prudutti chì deve esse pisatu ponu esse liquidi, polveri, o ingredienti solidi, chì ponu avè un numeru infinitu di diversi valori di pesu netu. Comu ognunu sapi, certi prudutti includenu un numeru relativamente limitatu di cumpunenti, è i so pesi netti indipendenti sò largamente cunnisciuti.
Dunque, stu tipu di pruduttu (in teoria) assume solu un valore di pesu netu relativamente limitatu. In particulare, una o più di e parte mancanti sò prubabilmente ricurdate in ogni mumentu, chì hà cuntribuitu à a mancanza di dettagliu in u pruduttu finali imballatu. U compitu di ogni ghjornu di una scala d'ispezione di forza motrice hè di verificà a coherenza di u produttu è di caccià u pruduttu micca dettagliatu da u prucessu di produzzione per assicurà una precisione sufficiente è affidabilità di misurazione di precisione.
E pratiche di coesione ponu esse aduprate per imballaggi individuali è ancu per imballaggi finali, cum'è cartoni. Un altru compitu di ogni ghjornu di a gestione di a qualità hè u cuntrollu di qualità puramente internu, a causa di deviazioni (troppu pisanti o troppu ligeri) à u livellu di u pesu nettu generale di destinazione indica un prucessu di produzzione incorrectu, per esempiu, u funziunamentu propiu di u pesu netu di castings, da U so pesu netu pò esse vistu s'ellu ci sò disadvantages cume rolling (bolle internu), è sta disadvantage deve esse eliminata. categurizà.
A classificazione hè ancu appiicata à u software di u sistema, ma solu cum'è bè o cattivu, certi valori di pesu nettu sò accettati o sbulicati. Comu ognunu sapi, una altra applicazione hè di realizà classificazione in a distribuzione di categuria. In generale, parechji alimentatori cuntinui sò usati per alimentà altri oggetti di diversi pesi super pesanti in diverse uscite di sicurezza o cuntenituri di cullizzioni, è i pesi netti successivamente inclusi in tali uscite di sicurezza o contenitori di cullezzione sò limitati à a categuria di pesi netti definita prima.
Per esempiu, u cullettore numeru 2 include articuli di 100g à 120g pesu netu, mentri u cullettore numeru 2 includenu solu articuli da 120g à 140g pesu netu, è cusì. Migliuramentu di u prucessu di dosing è dosing (controller di tendenza) Un altru compitu di ogni ghjornu hè u pesatore automaticu multihead chì cuntrolla attivamente u prucessu di dosing. Quandu si tratta di u cuntrollu di tendenza di u sviluppu di u pesatore automaticu multihead, u so compitu di ogni ghjornu hè di riempie, taglià o tagliate cù laser a parte superiore, media è bassa di u pesatore automaticu multihead secondu u segnu di cuntrollu parente, in modu di ottene a reta. pesu di u pesu netu di destinazione. valore è mantene u più longu pussibule.
Per quessa, a simmetria torna i risultati sò stati relativamente evaluati. In u risultatu di a valutazione, un signalu di cuntrollu (variabile manipulata) hè emessu per regulà u modulu di cuntrollu plus. I paràmetri di basa inseriti stabiliscenu u metudu di autentificazione è e caratteristiche di cuntrollu.
Questu deve incorpore e caratteristiche di u modulu di cuntrollu caricatu per u funziunamentu praticu. Parametri principali impurtanti“Obiettivu generale”U pesu nettu tutale stimatu tutale da mantene hè specificatu.
Autore: Smartweigh-Produttori di pesatori multitesta
Autore: Smartweigh-Pesatore lineare
Autore: Smartweigh-Macchina d'imballaggio per pesatore lineare
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio multitesta di pesatura
Autore: Smartweigh-Tray Denester
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio a conchiglia
Autore: Smartweigh-Pesatore cumminatu
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio Doypack
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricati
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio rotativa
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio verticale
Autore: Smartweigh-Macchina di imballaggio VFFS

Dritti d'autore © Guangdong Smartweigh Packaging Machinery Co., Ltd. | Tutti i diritti riservati