loading
Prughjettu di mostra

Fabbricante automaticu di tagliatelle di risu fresche cotte istantanee

Fabbricante automaticu di tagliatelle di risu fresche cotte istantanee

Sfondate
bg

U cliente, un fabricatore malese di tagliatelle, hà dumandatu à Smart Weigh anautumàticusoluzione di pesatura è imballaggio per rimpiazzà a prucedura manuale precedente di pesatura è imballaggio è aumentà a capacità di produzzione. Hanu bisognu di un sistema di riempimentu di pesu di tagliatelle per cunnette cù u so sistema di essiccazione è imballaggio di tagliatelle esistenti. Offriamu quì sottu macchine per risponde à a so dumanda:

1. Conveyor infeed noodle

2. Sistema di distribuzione Noodle

3. Pesatore multihead noodles

4. Sistema di riempimentu (riempite in 4 cups à una volta)

5. piattaforma di sustegnu

U cliente fa 200-300 mm di lunghezza, fresche, tagliatelle umide chì sò comparativamente morbidi è anu una tendenza appiccicosa. Perchè era difficiule di affruntà u normalepesatrice multitesta, noi, Smart Weigh hà cuncepitu l'unicupesatrice per tagliatelle chì a velocità di imballaggio hè 60 -100 pacchetti in un minutu (dipende da u numeru di capi). 

Specificazione
bg

Massimu  Velocità di pesatura (BPM)

 ≤60 BPM

pesu unicu

pesu unicu  

Materiale di a macchina

acciaio inox 304   

putenza

Single AC 220V; 50/60HZ; 3.2kw  

HMI

10.4 inch schermu tattile à culore   

impermeabile

Optional IP64/IP65   

Grade automaticu

  autumàticu   

Features
bg

1. L'alimentatore lineale di amplitude forte è un conu superiore cintrali chì rotanu à una alta velocità pò aiutà à a dispersione di materiale è aiutanu à mantene i noodles da appiccicà.

 

2. I prudutti longhi sò distribuiti in u hopper di l'alimentu cù l'assistenza di i rulli rotanti installati trà ogni pane di alimentatore lineale. Sicondu e caratteristiche di u pruduttu, l'ajustamentu automaticu o manuale di i canali di alimentazione lineari pò esse usatu.

 

3. A risuluzione di u sensoru di pisazione hè stata rinfurzata à dui punti decimali, chì permette una pesatura d'alta precisione è a capacità di detectà quantu i prudutti sò riempiti.

 

4. U chute di scaricamentu hè inclinatu à un angolo di 60 gradi per rinfurzà u flussu di e tagliatelle, chì ponu esse alimentati rapidamente. Cù a capacità di dump products in staggered fashion per prevene i blocchi.

 

5. Hoppers di memoria anu a capacità di calà l'emissione forte mentre cresce a frequenza di cumminazione.

6. Tutte e rùbbriche in cuntattu cù l'alimentariu pò esse dismantellate manualmente per a pulizia; Sistema impermeabile IP65. U grossu di u supportu centru hè aumentatu per assicurà un funziunamentu stabile di a macchina.

 

7. Si pò attivà calibration pisu multi-tappa è riduce u fallimentu funziunamentu grazi à a capacità ripresa prugrammu. Facile classificazione di difetti cù un sistema di cuntrollu modulare.

 

8. I cumpunenti elettronichi sò prutetti da i danni di l'umidità da un sistema di pressione di l'aria interna. Quandu ùn ci hè micca pruduttu, a macchina pò mette in pausa automaticamente.

Metudu di imballaggio
bg

Inoltre, offremu un dispositivu di riempimentu supplementu per i vostri stili di imballaggio persunalizatu, include pacchetti di tazza istantanea (cum'è questu casu), sacchetti prefatti, sacchetti di cuscini, pacchettu di vassoi è etc.

Mentre equipatuamacchina di imballaggio di sigilli di riempimentu di forma verticale per furmà automaticamente i sacchetti individuali di u cuscino per via di un tubu di film (saccu precedente), a pesa riempia i sacchetti cù i noodles poi sigilla è imballa a macchina. Mentre hè equipatu cù una macchina di imballaggio rotativa, a macchina di imballaggio raccoglie, apre, riempie è sigilla sacchetti prefabbricati in un modu d'alta efficienza.


Un altru mètudu hè di imballà i vassoi cù i tagliatelle cù alinea di imballaggio di vassoi. Per tagliate i costi, pudete puru selezziunà alinea semi-automatica di pesatura è riempimentu.

 

Applicazioni
bg

A macchina di imballaggio di tagliatelle istantanee hè adattata per pisà è imballà prudutti alimentari lunghi, sottili è morbidi cum'è vermicelli konjac, germogli di fagioli, vermicelli di patate, tagliatelle udon, etc.



Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat
Now

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu