A macchina per l'imballaggio di liquidi SW-60SJB di Smart Weigh offre avà capacità specializate di sacchetti triangulari, aprendu nuove pussibilità per i pruduttori di gelatina liquida chì cercanu imballaggi distintivi chì si distinguenu nantu à i scaffali di vendita.
MANDATE UNA RICHIESTA ORA
U mercatu di l'alimentu specializatu hè in rapida evoluzione, è i prudutti di gelatina liquida stanu catturendu l'attenzione di i cunsumatori cum'è mai prima. Da i sacchetti innovativi per bevande à e pratiche gelatine per snack, i pruduttori anu bisognu di suluzioni d'imballaggio chì ponu trattà texture uniche mantenendu l'integrità di u produttu. A macchina d'imballaggio di liquidi SW-60SJB di Smart Weigh offre avà capacità specializate di sacchetti triangulari, aprendu nuove pussibilità per i pruduttori di gelatina liquida chì cercanu imballaggi distintivi chì si distinguenu nantu à i scaffali di vendita.
I sacchetti triangulari ùn sò micca solu una questione d'estetica - offrenu veri benefici funziunali per l'imballaggio di gelatina liquida. U disignu unicu di a sacchetta à trè lati furnisce una integrità strutturale superiore per i prudutti semi-liquidi, riducendu u risicu di stress angulare chì pò purtà à perdite. Per e gelatine liquide, questu si traduce in una migliore prutezzione di u pruduttu durante u trasportu è a manipulazione.
«A forma di triangulu crea un rinforzu naturale di l'anguli», spiega un ingegnere di imballaggio familiarizatu cù l'applicazioni di gelatina liquida. «Questu hè particularmente impurtante per i prudutti cù una viscosità variabile, induve i sacchetti rettangulari tradiziunali puderanu sperimentà una cuncentrazione di stress in anguli acuti».
U sistema di cuntrollu avanzatu di a SW-60SJB affronta e sfide uniche di l'imballaggio di gelatina liquida per mezu di una gestione precisa di i parametri. Cù volumi di riempimentu chì varianu da 1 à 50 ml, a macchina pò accoglie tuttu, da gelatine energetiche di dimensioni ridotte à porzioni più grande. U sistema di cuntrollu PLC Siemens ottimizza automaticamente i parametri di riempimentu in basa à a viscosità di u produttu, assicurendu livelli di riempimentu consistenti indipendentemente da e variazioni di temperatura chì puderanu influenzà a consistenza di a gelatina.
| Modellu | SW-60SJB |
| Velocità | 30-60 sacchetti/min |
Noi Volume altu | 1-50ml |
Stile di borsa | Sacchetti triangulari |
| Dimensione di a borsa | L: 20-160 mm, L: 20-100 mm |
| Larghezza massima di u filmu | 200 mm |
| Alimentazione elettrica | 220V/50Hz o 60Hz; 10A; 1800W |
| Sistema di cuntrollu | Siemens PLC |
| Dimensione di l'imballu | 80 × 80 × 180 cm |
| Pesu | 250 chilò |
Vantaghji tecnichi chjave:
Adattabilità di a viscosità: U sistema di riempimentu servocontrollatu (Mitsubishi MR-TE-70A) aghjusta automaticamente a velocità di dispensazione, impedendu l'incorporazione d'aria chì pò influenzà a struttura è l'aspettu di a gelatina.
Sigillatura à temperatura cuntrullata: I cuntrolli di temperatura Omron mantenenu temperature di sigillatura ottimali per diversi filmi d'imballaggio, cruciali quandu si travaglia cù prudutti di gelatina sensibili à l'umidità.
Misurazione di precisione: U cuntrollu di u mutore stepper assicura dimensioni precise di u saccu, cruciale per i sacchi triangulari induve a simmetria affetta sia l'aspettu sia l'integrità strutturale.
Cunsiderate una cumpagnia di bevande artigianali chì lancia gelatine liquide infuse d'alcol. L'opzioni di imballaggio tradiziunali anu limitatu u so appellu di u mercatu, ma i sacchetti triangulari anu creatu una presentazione innovativa chì hà differenziatu a so linea di prudutti. U sistema di rilevazione di marchi di culore di SW-60SJB hà assicuratu un allineamentu perfettu di a marca nantu à ogni sacchettu triangulare, mantenendu a cunsistenza di a marca in tutte e cicli di pruduzzione.
Un altru fabricatore chì produce gelatine funzionali per u benessere hà scupertu chì i sacchetti triangulari anu riduttu i costi di spedizione di u 15% paragunatu à i contenitori rigidi, mentre chì a forma unica hà aumentatu a visibilità nantu à i scaffali in ambienti di vendita al dettaglio affollati.
Mentre chì l'SW-60SJB eccelle cum'è unità indipendente, u so veru valore emerge quandu hè integratu cù l'ecosistema cumpletu di imballaggio di Smart Weigh. L'equipaggiu di preparazione à monte assicura una temperatura di gelatina consistente prima di u riempimentu, mentre chì i cuntrolli di bilancia à valle verificanu l'integrità di l'imballu. Questu approcciu integratu riduce i rifiuti è migliora l'efficienza generale di a linea.
L'ingombru compattu (80 × 80 × 180 cm) rende u SW-60SJB ideale per l'installazioni alimentari specializate induve l'ottimisazione di u spaziu hè cruciale. U pesu di a macchina di 250 kg furnisce stabilità durante u funziunamentu à alta velocità senza richiede un rinforzu estensivu di u pianu.
Q1: Quantu hè difficiule di passà da sacchetti regulari à a pruduzzione di sacchetti triangulari?
A1: U cambiamentu hè sorprendentemente simplice. U schermu tattile Siemens di u SW-60SJB permette à l'operatori di selezziunà i paràmetri di sacchetti triangulari preprogrammati. L'aghjustamenti meccanichi piglianu circa 10-15 minuti, è u sistema ottimizza automaticamente i parametri di sigillatura. A maiò parte di l'operatori diventanu competenti dopu à 2-3 cambiamenti.
Q2: A macchina pò trattà diverse viscosità di gelatina liquida senza aghjustamentu?
A2: Iè, in intervalli ragiunevuli. U sistema di riempimentu servocontrollatu Mitsubishi s'adatta automaticamente à e variazioni di viscosità finu à circa 500-5000 cP. Per e gelatine fora di questu intervallu, l'operatori ponu facilmente aghjustà a velocità di dispensazione attraversu l'interfaccia touchscreen senza fermà a pruduzzione.
Q3: E dimensioni di a borsa ponu esse persunalizate oltre a gamma standard?
A3: A gamma standard (L: 20-160 mm, L: 20-100 mm) copre a maiò parte di l'applicazioni, ma Smart Weigh offre strumenti persunalizati per esigenze specializate. I sacchetti triangulari funzionanu megliu in intervalli di proporzioni specifici per mantene l'integrità strutturale. U dimensionamentu persunalizatu aghjunghjenu tipicamente 2-3 settimane à u tempu di consegna.
Q4: Quanta superficia di u pianu è utilità hà bisognu a macchina?
A4: L'ingombru di a macchina hè 80 × 80 × 180 cm, ma lasciate 1,5 metri di spaziu liberu da tutti i lati per l'operazione è a manutenzione. U bisognu di alimentazione hè 220 V / 10 A (1800 W). L'aria compressa (6-8 bar) hè necessaria per i cumpunenti pneumatici. Ùn hè necessaria alcuna ventilazione speciale.
Q5: A macchina pò funziunà continuamente per longhe serie di pruduzzione?
A5: Iè, u SW-60SJB hè cuncipitu per un funziunamentu cuntinuu. I cumpunenti premium cum'è i servomotori Siemens PLC è Mitsubishi furniscenu una affidabilità di qualità industriale. A manutenzione prugrammata ogni 1000 ore assicura prestazioni ottimali. Parechji clienti gestiscenu turni di 16-20 ore senza prublemi.
CUNTATTA CI
Edificiu B, Parcu Industriale di Kunxin, N° 55, Strada Dong Fu, Cità di Dongfeng, Cità di Zhongshan, Pruvincia di Guangdong, Cina, 528425
Uttene un preventivu gratuitu avà!

Dritti d'autore © Guangdong Smartweigh Packaging Machinery Co., Ltd. | Tutti i diritti riservati